Biar Mereka Cemburu Episod Astro Ria – Nabila Razali and Aiman Hakim Ridza

Kepala Bergetar Biar Mereka Cemburu Episod Melayu Drama Dan Download. Tonton Gempak Biar Mereka Cemburu Terbaru Filem Malaysia. Malay Drama Biar Mereka Cemburu dfm2u Gempak Telemovie, Terkini Mega Drama Biar Mereka Cemburu Gempak HD Drama Sangat myflm4u video Links Download.

Biar Mereka Cemburu Episod Astro Ria

nantikan variasi drama novel ‘biarkan mereka cemburu’ menerusi Anuar Darwisy dalam slot Megadrama, Astro Ria. mencadangkan gabungan Aiman Hakim dan Nabila Razali. Komedi romantis komedi yang diarahkan dengan menggunakan MP Roslin Sharif, yang diterbitkan oleh International Station Sdn Bhd. Membiarkan mereka berjenaka akan bersiaran mulai 1 Disember 2020 setiap Isnin hingga Khamis, jam 10.00 malam di Astro Ria HD (104) dan Astro Ria (124)
Click to Watch EpisodBiar Mereka Cemburu Episod Astro Ria

JUDUL : BIAR MEREKA CEMBURU
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 10:00 malam
TARIKH TAYANGAN : 1 Disember 2020
EPISOD : 16
SIARAN TV : Slot Megadrama (Astro Ria)
PENULIS SKRIP : Ayuni Zamani dan Baizurah Kahar, Abdul Adzim Shahabudin,
PENULIS NOVEL : Anuar Darwisy
PENGARAH : MP Roslin Md Sharif
PRODUKSI : Global Station Sdn Bhd
PELAKON : Nabila Razali, Aiman Hakim Ridza, Rubini Sambanthan, Izzat Mushtaq, Bella Dowanna, Syahir Shafein, Hasmira Azmi, Adam Malek,  Shah Rezza, Aedy Ashraf, Mas Anizan, Kamarul Zaman, Chiwan Chilok, Mili Supina, Shakila Saiful, Farra Zainuddin, Amanda Dewi Remaja, Nurin Jazlina Muhammad Harminder.

WATAK PELAKON
Nabila Razali sebagai Nadia Salleh
Aiman Hakim Ridza sebagai Tengku Eidil
Aedy Ashraf sebagai Fetri
Rubini Sambanthan sebagai Marsha Gordon
Izzat Mushtaq sebagai Rostam
Bella Dowanna sebagai Nabila
Adam Malek sebagai Nabil
Chiwan Chilok sebagai Malek
Syahir Shafein sebagai Reza
Hasmira Azmi sebagai Sofea
Shah Rezza sebagai Tengku Alauddin
Mas Anizan sebagai Engku Zulaikha
LAGU TEMA (OST)
Tajuk : Ku Mau
Penyanyi : Aizat Amdan & Hanin Dhiya
Lirik : Yeshua Abraham
Komposer :  Anas Amdan, Melanie Wehbe, Elias Naslin
SINOPSIS BIAR MEREKA CEMBURU
Menceritakan kisah Tengku Eidil yang merupakan pengarah kreatif di sebuah syarikat pengiklanan terkemuka dan jatuh cinta dengan Marsha Gordon. Namun, saat hatinya berubah ke arah ukhrawi membawanya menjauh dari rancangan untuk menikahi Marsha. Nadia adalah penghantar makanan untuk sebuah restoran yang dimiliki oleh rakan baiknya, Rostam. Pada masa yang sama, Nadia juga menyimpan hasrat untuk menjadi jurugambar profesional.
Takdir menemui mereka berdua ketika pada suatu petang ketika menyampaikan makanan, Nadia berhenti di tepi jalan dan Eidil bertembung dengan genangan air dan menyebabkannya terlanggar Nadia secara tidak sengaja.
Nadia, yang keras kepala dan ceria di luar, sebenarnya menahan beban dan kesedihan yang hanya dapat disembunyikan kerana dia tertekan dengan kesibukan bekerja untuk mencari nafkah untuk menampung perbelanjaan keluarganya di kampung sejak ayahnya dipenjarakan untuk kejahatan Nadia sendiri.
Eidil juga tidak kurang, keadaan di rumahnya huru-hara kerana adik tirinya Fetri sering menghadapi masalah. Fetri cemburu dan benci pada Eidil kerana dia juga mencintai Marsha pada masa yang sama.
Eidil mula mendekati Nadia kerana tertarik dengan wataknya. Untuk tahap tertentu, Eidil berubah menjadi lebih baik, seperti yang diharapkan oleh ayahnya Tengku Alauddin.
Walaupun berusaha menghindari Eidil, Nadia terkejut apabila kursus fotografi yang dia ikuti nampaknya dipimpin oleh Eidil yang juga seorang jurugambar terkenal. Marsha semakin marah pada Eidil dan mula menyiasat Eidil dan Nadia. Sedikit demi sedikit, rahsia kehidupan Rostam, yang telah lama menyayangi Nadia, mulai merasa cemburu terhadap Eidil, tetapi dia bersetuju bahawa dia perlu memenangkan cinta Nadia dengan adil.