Gema Lawak Superstar 2021 Episod Astro Warna

Kepala Bergetar Gema Lawak Superstar 2021 Episod Melayu Drama Dan Download. Tonton Gempak Gema Lawak Superstar 2021 Terbaru Filem Malaysia. Malay Tv Show Gema Lawak Superstar 2021 dfm2u Gempak Telemovie, Terkini Mega Drama Gema Lawak Superstar 2021 Gempak HD Drama Sangat myflm4u video Links Download.

Gema Lawak Superstar 2021 Episod Astro Warna

Setelah aplikasi MLS2 berakhir lebih awal daripada, bersamaan dengan Ramadan, program realiti ultra moden Astro, superstar Gema Lawak, yang bermula untuk minggu pertama pada enam belas April 2021 di saluran Astro Warna, kini ditambahkan kepada anda.

Sekiranya selebriti Musikal Lawak (MLS) menggabungkan antara pelawak dan selebriti, tetapi untuk aplikasi selebriti Gema Lawak (GLS) itu sedikit spesifik. Kali ini mereka tetap mengekalkan 3 peserta dalam 1 organisasi tetapi telah bergabung melalui pejuang dan personaliti bukan sekular.

Click to Watch Episod

Gema Lawak Superstar 2021

Berbeza dengan MLS, bintang filem Gema Lawak membawa 6 syarikat untuk dapat bersaing dalam pertunjukan kartun moral yang lengkap dengan kelas untuk mencari juara mingguan dan tambahan lagi untuk rumah amal.

Superstar Gema Lawak dihoskan oleh Kamal Adli dan PU Azman bersama 2 juri tetap yang akan memberikan markah kepada mereka setiap minggu, khususnya Dato ‘Kazim Elias dan Datin Lisa Surihani dengan juri yang dijemput. Tidak ada penghapusan, namun setiap minggu 1 organisasi akan diputuskan kerana juara dengan menggunakan membawa wang domestik RM10,000 dan tambahan RM5,000 untuk disumbangkan untuk memilih badan amal

Aplikasi bintang filem Gema Lawak juga mungkin mula disiarkan pada 16 April 2021, setiap hari Jumaat pada suatu tahap pada bulan Ramadan jam 9.00 malam di Astro Warna. unik untuk episod utama, anda dapat menonton secara serentak di saluran Astro teduhan HD 107 dan saluran Astro Prima HD seratus lima.

Barisan Peserta Gema Lawak Superstar 2021

Seramai 6 syarikat yang menggabungkan tiga ahli dalam 1 organisasi diikuti dengan bantuan pelawak dan personaliti agama, pendakwah atau motivator.

Gema Lawak Superstar 2021 3a

3A (Acheh, Amin Idrik Ali Puteh)

Gema Lawak Superstar 2021 insaf

INSAF (Mamak Puteh, PU Rahmat, Syuk)

Gema Lawak Superstar 2021 moji

MOJI (Chiwan, Sharif Zero, Heliza Helmi)

Gema Lawak Superstar 2021 oholbu

QHOLBU (Daniel, Azmi Saat, Syamsul Ghau Ghau)

Gema Lawak Superstar 2021 rembat

REMBAT (Azlee, Wan Gegau, PU Amin)

Gema Lawak Superstar 2021 uni

U.N.I (Fadh Bocey, Atu Zero, Fakhrul UNIC)