Perisik Cinta Tak Diundang Episod TV3 – Shiha Zikir Andi Bernadee

Kepala Bergetar Perisik Cinta Tak Diundang Episod Melayu Drama Dan Download. Tonton Gempak Perisik Cinta Tak Diundang Terbaru Filem Malaysia. Malay Drama Perisik Cinta Tak Diundang dfm2u Gempak Telemovie, Terkini Mega Drama Perisik Cinta Tak Diundang Gempak HD Drama Sangat myflm4u video Links Download.

Perisik Cinta Tak Diundang Episod TV3

Dijangkakan bahawa adaptasi dramatik novel Puteri Aqish “Perisik Cinta Tak Diundang” akan mengisi kedudukan Akasia TV3. Filem 12 episod ini diarahkan oleh Azmi Mohd Hatta dan dibintangi oleh Andy Bernardi, Shiha Zikir, Vani Carey dan Hafiz Roshdi. Bermula pada 21 September 2021, ia akan disiarkan di TV3 setiap Isnin hingga Jumaat jam 7 malam dan akan disiarkan di perkhidmatan streaming Viu pada pukul 8 malam.

Click to Watch Episod
Slot Akasia bersambung lagi minggu ini, apabila siri TV Perisik Cinta Tak Diundang akan mengisi kekosongan dalam drama 40,000 Shah Alam, yang akan disiarkan di saluran TV3 dan Viu Malaysia mulai 21 September 2021.

Drama ini diadaptasi dari novel Puteri Aqish “The Uninvited Love Spy” dengan nama yang sama yang diterbitkan pada tahun 2018. Anda boleh mendapatkan novel tersebut secara dalam talian di halaman Shopee.

Kali ini, ia ditayangkan dalam sebuah drama yang disutradarai oleh Azmi Hata dan diarahkan oleh pasangan terbaru Andi Bernadee dan Shiha Zikir Naik di TV.

JUDUL : PERISIK CINTA TAK DIUNDANG
TARIKH TAYANGAN : 21 September 2021
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENULIS NOVEL : Puteri Aqish
PENGARAH : Azmi Mohd Hata
PRODUKSI : Orangetree Production Sdn Bhd
PELAKON : Shiha Zikir, Andi Bernadee, Hafidz Roshdi, Norish Karman, Wani Kayrie, Esma Daniel, Jabir Meftah, Fazlina Ahmad Daud, Bella Astillah, Shamsul Ghau Ghau, Enot, Norish Karman, Amanda Misbun, Nuralis, Dynas Mokhtar, Nurin Atiqah, Qasehku Effa Al Habshee, Didi Astillah, Meel Yahya, Muaz, Rayyan Nur Iman.
WATAK PELAKON
Shiha Zikir sebagai Medina Mikayla
Andi Bernadee sebagai Niyaz Aqasha
Hafidz Roshdi sebagai Firas Akhtar
Esma Daniel sebagai Tuan Muhsin
Wani Kayrie sebagai Anida
Fazlina Ahmad Daud sebagai Puan Rogayah
Jabir Meftah sebagai Amar
Salina Saibi sebagai Hanim
Enot sebagai Fiza
Bella Astillah sebagai Erriana
Norish Karman sebagai Mak Tah
Shamsul Ghau Ghau sebagai Pak Hisham
Amanda  Misbun  sebagai  Acu Hana
Nuralis  sebagai Nadira
Qasehku Effa Al Habshee sebagai Kak Liza
Dynas Mokhtar  sebagai  Khaty Janda
Didi Astillah  sebagai Inluencer
Nurin Atiqah sebagai Mikayla
Meel Yahya sebagai  Mak Nah
Muaz sebagai Faliq
Rayyan Nur Iman sebagai Eusoff
LAGU TEMA  (OST)
Bebas – Sissy Iman
Perisik Cinta Tak Diundang Episod TV3 (1)
SINOPSIS PERISIK CINTA  TAK DINDANG

Mengisahkan kisah Madinah Mikayla (Shiha Zikir) yang tinggal bersama ibunya, Mak Tah dan adiknya, Anida di sebuah bandar. Madinah adalah alumni masakan yang berusaha menjadi tukang masak yang bermanfaat. Dia menjual nasi lemak dan kuih muih di bandar sambil mencari tugas.

Niyaz Aqasha (Andi Bernadee) telah pergi bercuti ke sebuah hotel milik ayahnya Tuan Muhsin di kota Madinah. Mereka dan keluarga memuji majlis perkahwinan Tuan Muhsin dan Puan Rogayah di sana. Niyaz dan Madinah telah bertemu secara kebetulan di bandar. Dari saat itu, mereka sering pergi. Bagaimanapun, berlainan peristiwa menarik berlaku di antara mereka.

Pak Muhsin yang mengambil bahagian dalam memasak Madinah telah membawa Medina bekerja di sebuah kafe di KL. Niyaz terpana. Tuan Muhsin meminta agar Niyaz menguruskan kedai makan dan berkenalan dengan Madinah. Niyaz menjadikannya syarat bahawa dia perlu ‘mengawasi’ orang Madinah dan sifat baiknya terlebih dahulu. Niyaz juga meminta Tuan Muhsin diam mengenai wataknya dan hanya perlu menjadi pekerja biasa di sana.

Ketika itu, Madinah bekerja di kafe Tuan Muhsin. Setara berlaku untuk Niyaz. Di sana mereka mula berkenalan antara satu sama lain dan semakin dekat. Madinah juga menolak beau-nya, Firas (Hafidz Roshdi) memandangkan sikap liarnya. Serentak dengan itu, Tuan Muhsin masuk untuk melamar Niyaz ke Madinah. Secara kebetulan, Medina memakai cincin permohonan Pak Muhsin.

Medina terkejut ketika mengetahui bahawa itu adalah cincin permohonan baginya kerana dia tidak bersedia untuk mengakui cadangan keluarga Tuan Muhsin. Selain itu, dia tidak tahu siapa anak Tuan Muhsin. Walaupun tidak sengaja, Mak Tah mengatakan itu adalah petunjuk bahawa Madinah telah mengakui permohonan tersebut setelah memakai cincin itu. Apa yang akan berlaku selepas itu?

Waktu Tayangan

Drama Pengintipan Tidak Diundang akan disampaikan setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam di ruang Akasia TV3. Anda juga boleh melakukan streaming secara dalam talian di Viu Malaysia bermula jam 8.00 malam.