Kerana Hafsanya Setia Episod TV1 Mona Ellen

Kepala Bergetar Kerana Hafsanya Setia Episod Melayu Drama Dan Download. Tonton Gempak Kerana Hafsanya Setia Terbaru Filem Malaysia. Malay Drama Kerana Hafsanya Setia dfm2u Gempak Telemovie, Terkini Mega Drama Kerana Hafsanya Setia Gempak HD Drama Sangat myflm4u video Links Download.

Kerana Hafsanya Setia Episod TV1

nantikan edisi siri drama radikal ‘Lelaki Januari’ menerusi Hafizah Iszahanid di saluran RTM. Dibintangi oleh Azrel Ismail, Mona Ellen dan Octovia Menrose. Drama 26 episod diarahkan menerusi Khir Rahman dan Zainorhisyam Samudin dan petikan skrip dari Siti Jasmina Ibrahim.
Click to Watch EpisodKerana Hafsanya Setia TV1

JUDUL : KERANA HAFSANYA SETIA
TARIKH TAYANGAN : 2021
SIARAN TV : TV1 (RTM)
PENULIS NOVEL : Hafizah Iszahanid
PENULIS SKRIP : Siti Jasmina Ibrahim
PENGARAH : Zainorhisyam Samudin & Khir Rahman
PRODUKSI : Eccentro Distro & Gambo TV
PELAKON : Mona Ellen, Azrel Ismail, Octovia Menrose, Fauziah Nawi, Daler Yusuf, Abby Nadzri, Hamidah Wahab, Asmidar, Mak Wan, Shazman Isaac, Ameerul Asyraf, Atoi Tohet, Nisa Rissa,
WATAK PELAKON
Mona Allen sebagai Delilah
Azrel Ismail sebagai Dr Ali Syukri
Oktovia Manrose sebagai Wairah
Fauziah Nawi sebagai Faridah
Daler Yusuf sebagai Hud Sulaiman
Abby Nadzri sebagai Kak Jun
Asmidar sebagai Mona
Mak Wanju sebagai Mak Som
Ameerul Asyraf sebagai Dr Azmi
Atoi Tohet sebagai Azri
Nisa Rissa sebagai Dayana
SINOPSIS NOVEL LELAKI JANUARI

Cinta itu sekali-sekala menandakan pertemuan. berada di dalam jantung koronari, utuh dalam ingatan. namun tidak membenarkan penyatuan dua hati.

semuanya nampak terbaik sementara Delaila dan Ali Syukri bersatu dengan idea cinta. namun begitu jelas kata orang, berkahwin pada usia muda mempunyai banyak situasi yang menuntut. Tabut rumah tangga mereka berubah menjadi diuji dengan kehadiran watak ke-3 dan Delaila membawa dirinya ke new york.

Dua belas tahun kemudian.

Perhimpunan di epal besar telah membuka kembali kisah mereka. Perhimpunan itu seolah-olah menunjukkan arah kisah cinta Delaila dan Ali Syukri. Di sana Delaila melihat kebahagiaan. tetapi, keadaan berubah, dunia berputar. Adakah Ali Syukri adalah orang yang setanding?

Tanyakan pada diri sendiri, adakah kita perlu menempelkan ingatan itu, atau adakah kita ingin terus bergerak maju?