Takdir Yang Tertulis Episod TV3 Nad Zainal and Nazim

Kepala Bergetar Takdir Yang Tertulis Episod Melayu Drama Dan Download. Tonton Gempak Takdir Yang Tertulis Terbaru Filem Malaysia. Malay Drama Takdir Yang Tertulis dfm2u Gempak Telemovie, Terkini Mega Drama Takdir Yang Tertulis Gempak HD Drama Sangat myflm4u video Links Download.

Takdir Yang Tertulis Episod TV3

nantikan koleksi drama ‘Takdir Yang Tertulis’ akan mengisi slot Samarinda TV3. Dibintangi oleh Nazim Othman, Nad Zainal, Elvina Mohamad, dan Alvin Chong. Drama diarahkan dengan bantuan Shahrulezad Mohameddin. Akan bersiaran mulai 21 Januari 2021, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam.
Click to Watch Episod
Takdir Yang Tertulis Episod TV3

JUDUL : TAKDIR YANG TERTULIS
TARIKH TAYANGAN : 21 Januari 2021
SIARAN TV : Slot Samarinda TV3
WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 10:00 malam
PENULIS SKRIP : Shahrulezad Mohameddin & Uchee Fukada
PENGARAH : Shahrulezad Mohameddin
PRODUKSI : Radius One
PELAKON : Nad Zainal, Nazim Othman, Elvina Mohamad, Isaac Iman, Alvin Chong, Didie Alias, Iman Suhana, Uchee Fukada, Muaz Fitri Maslan
WATAK PELAKON 
Nad Zainal sebagai Juweta
Nazim Othman sebagai Azlan
Elvina Mohamad sebagai Ruhila
Muaz Fitri sebagai Hakim
Alvin Chong sebagai Ean
Didie Alias sebagai Che Salmah
Iman Suhana sebagai Ruzita
Uchee Fukada sebagai Kak Jo
Isaac Iman sebagai Mika
LAGU TEMA (OST)
Lagu : Karma
Artis : Kaka & Jaz hayat
Lirik : Aisha Retno
Komposer : Farouk Roman
SINOPSIS TAKDIR YANG TERTULIS

Juweta dan Azlan adalah pasangan suami isteri yang selalu mengalami masalah perkahwinan. Azlan (Nazim Othman) adalah Pegawai yang menjalankan tugas, dan pada masa yang sama dengan Juweta (Nad Zainal) adalah Pegawai Pemerintah utama syarikat perniagaan milik keluarga. sesekali ketegangan di antara mereka juga dirasakan di tempat kerja, terutamanya ketika Azlan telah memberikan idea dalam mesyuarat dewan tanpa persetujuan Juweta. Kemudian berlaku pertengkaran besar di pejabat mereka.

Insiden memalukan Azlan berubah menjadi keluhan kepada rakan mereka yang sesuai, yang juga pembantu peribadi Juweta, Ruhila (Elvina Mohamed). sekarang tidak paling efektif, Ruhila menjadi keluh kesah, maksimum Mika (Ishak Iman), Azlan dan putra Juweta berubah juga melampaui Ruhila. Ketergantungan universal Juweta pada Ruhila disebabkan jadual waktu Juweta yang sibuk dengan syarikatnya.

Azlan kemudiannya tidak lagi dapat bertahan dengan Juweta yang sama sekali tidak menghargainya sebagai suami, telah menyebut perceraian terhadap Juweta. pertengkaran hebat lain berlaku di antara mereka sehingga ia berubah menjadi pemahaman Mika.

Dengan rasa dikhianati, Juweta bertekad untuk mengunjungi pejabat dan memecat Azlan. namun, ketika Juweta tiba di pejabat, Juweta terpana melihat kehadiran peguam agensi untuk menyampaikan berita mengerikan. apakah maklumat buruk yang ingin dibawa oleh profesional undang-undang majikan Juweta?